Dalaman Kaş Transfer için bir kaç farklı ulaşım imkanı vardır. Aşağıda belirtilen yolları/yöntemleri izleyebilirsiniz.

• Özel Araçla Transfer
  • Paylaşımlı Transfer

Özel Araçla Transfer

Dalaman Kaş Transfer sürecinde uçaktan inip bavulunuzla dışarı çıktığınız anda adınızın yazılmış olduğu isim kartlarını tutan özel şöförümüzle iletişime geçersiniz, daha sonra valizlerinizi araca yerleştirdikten sonra Özel Şöförümüz sadece sizin için tarafımızdan ayarlanmış Özel aracınızla Kaş’a doğru yola çıkarsınız. Bu Yolculukla ilgili detayları aşağıda bulabilirsiniz.

Paylaşımlı Transfer

Dalaman Kaş Paylaşımlı Transfer ise, sizin gibi tatile gelen diğer misafirlerimizle birlikte, Özel Konforlu Minibüslerimizle birlikte Kaş’a doğru yolculuğa başlarsınız. Yani Paylaşımlı Transfer dediğimiz şey, büyük bir minibüsü diğer yolcularla paylaşmaktır. Böylelikle Yolculuk masraflarınızı diğer misafirlerle paylaşıp, yolda harcanan masrafınızı düşürmüş olursunuz.

Paylaşımlı Dalaman Kaş Transfer saatleri için bizimle WhatsApp’tan veya İletişim sayfamızdaki numaralarımızdan bizleri arayarak detaylı gün ve saat bilgisi alabilirsiniz.

dalaman kaş transfer

Dalaman > Kaş Transferinde, Dalaman havalimanından çıkınca, önce Dalaman şehir merkezinden geçip, Muğla – Fethiye Çevre Yoluna çıkıyoruz. sadece 2 Dakika süren küçük bir tünelden , Göcek Tünelinden geçiyoruz. Göcek tünel geçisi sadece nakit olarak yapıldığından gişelerde bazen kuyruk olabiliyor. Tünel çıkışından hemen sonra Göcek’ten geçiş yapıp Göceği yukarıdan görme fırsatı da buluyorsunuz.

Sonrasında güzel plajları olan Fethiye’nin İnlice mahallesinden, manzarası ve eşsiz güzelliği olan Günlük koyu ve Katrancı Koyundan geçip Fethiye’ye ulaşıyoruz. Fethiye’nin trafiğine girmeden, çevre yoldan geçip yolun yarısını tamamlamış oluyoruz.

Şimdi Kısa bir mola zamanı. Burada yüzme havuzu ve yeşil bahçesi olan Benzin İstasyonunda “dinlenme tesisinde” küçük bir mola veriyoruz. Molanın ardından köylerden geçip burada tarlaları, bahçeleri, seraları, köy hayvanlarını ve daha bir sürü güzellikleri görerek yolumuza devam ediyoruz.

Kaş’a 30 km kala, Kaş’ın mahallesi olan deniz ve manzaranın buluştuğu villa turizminin daha çok yaygın olduğu Kalkan‘dan geçiyoruz. Kalkandan sonra Kaputaş plajının üstünden bir bakış atıyoruz. Hemen Sonrasında sadece tabelasını görebileceğiniz “Mavi Mağara” nın tam anlamıyla üzerinden geçiyoruz, 8K netliğinde, deniz ve doğa manzaralı bol virajlı yollardan geçip yolculuğumuzun sonu olan Kaş’a ulaşıyoruz.

dalaman kaş transfer

Bu muazzam yolculuk 160 km olup 2:30 saat sürmektedir.

Yolculukta araçla giderken Virajlardan ötürü bulantı yaşayabilirsiniz.